Loading...

Áru visszaküldése és reklamáció

Reklamációs nyomtatvány: ITT

ÁRU VISSZAKÜLDÉSE

A lehető leggyorsabb ügyintézés folyamata:

  1. Ha szeretne elállni a szerződéstől, akkor erre emailben van lehetősége a zakaznik@rychledarceky.sk címen. Ha az áru visszaküldésének oka működési hiba vagy sérülés, ezt az emailben tüntesse fel.
  2. Az emailben kérjük tüntesse fel a megrendelés számát- ideális esetben említse meg az előzőleg elküldött emailt, a megrendelés számát és az összeg visszaküldése céljából a számlaszámát.
  3. Az email kézbesítése után kérvényét feldolgozzuk és erről emailben igazolást küldünk önnek az áru visszaküldésének címével együtt. Kérvénye a munkanapokon a kézbesítéstől számított 24 órán belül lesz feldolgozva.
  4. Az emailben küldött igazolást nyomtassa ki és mellékelje a küldeményhez. Az árut megfelelően csomagolja be, nehogy a szállítás során megsérüljön.

Áru visszaküldésének címe:

Frogman s.r.o. / ID: 24076 B
East Gate Business park B1 - Magyar Posta

Fót

2151

A magyar küldeményt igény szerinti futárszolgálattal küldheti vissza. A lehető leggyorsabb ügyintézéshez ajánlott a küldeményt a Zásielkovna csomagküldővel  ( „Medzi nami“ szolgáltatás) vagy postai án küldeni.
A küldemény kézbesítése után az árut leellenőrizzük és jóvárást állítunk ki, melynek összegét a számlájára utaljunk át.
 

REKLAMACIÓ, ÁRU CSERÉJE

A lehető leggyorsabb ügyintézés folyamata:

A reklamációt illetően emailben lépjen velünk kapcsolatba a info@eleto.hu címen.

Az elküldött e-mailben kérjük adja meg a következőket:

  • megrendelés száma
  • reklamált termék neve
  • hibát –a hibát a lehető legpontosabban írja le, ezáltal a lehető leggyorsabb megoldást tudunk kínálni
  • ideális esetben mellékelje a sérült termék/küldemény fényképét

Az email kézbesítése után a reklamációt feldolgozzuk és kézbesítéséről igazolást küldünk, amelyben feltüntetjük a leggyorsabb ügyintézéshez szükséges folyamatot. Habár tudatában vagyunk, hogy a reklamáció ügyintézése akár 30 napig is eltarthat, igyekszünk ezt a lehető legrövidebb időn belül megoldani.

Ha felszólítást kap a reklamált áru címünkre való elküldéséről, a küldeményhez kérjük mellékelje a reklamáció kézbesítésének igazolását vagy a megrendelés számát– mindez felgyorsitja a reklamáció folyamatát. Előzetes felszólítás nélkül kérjük ne küldje vissza a reklamált árut.

Reklamált áru kézbesítési címe:

Frogman s.r.o. / ID: 24076 B
East Gate Business park B1 - Magyar Posta

Fót

2151

Hungary

Eshop működtetője:

ZELdelivery s.r.o., székhelye Kosmonautů 3017, Mělník 276 01, Česká Republika (A CÍM NEM AZ ÁRU VISSZAKÜLDÉSI CIME )
Nyilvántartási szám: 04852079,

Közösségi adószám: CZ04852079